Friday, April 3, 2009

Mr J

Jamis... Walaupun agak pelik bunyinyer tapi its Jamis. Yes..Jamis Durango 1.0 (cam Dugong jer bunyi nyer) ... tapi aku tertarik dgn design nyer yg macam best. Sejak dahulu kala lagi( zaman sekolah rendah dlu) aku memang suka main basikal. Dari basika roda tiga cap ayam ke basikal GT yg abah aku jumper maser renovate rumah dulu...ke basikal ala mountain bike yg xda gear. Ingat2 balik banyak gak basikal aku.

Dipendekkan cerita maser aku survey2 kat tenet (zaman sekarang nie) tersearch lak brand Kona, Giant, KHS, GT..wow banyak gak brand yg ader kat pasaran..tapi ader ker jual kat Malaysia boleh! nie. At last aku go tru page nie Tukang Basikal Fook and terus aku bookmark page tu.

Next next week nak g husha ngan Melinda since aku pun bercuti ker KL weekend tu. Tq bb sebab carikan syarikat fowarder utk hantar Mr J balik JB (belum paper dah nak bagik namer). Teruja sikit. So kalau Mr J dah ada nanti xda aku ada alasan utk x bersenam and tak berpeluh.Dah lamer gak aku xsenam. Senam setakat angkat dumblel xkan ker mana. I need some serious work-out sport and it is cycling. Dah luper beraper bulan xmain futsal since member semua bz ngan kerja yg tak tau biler akan abis . I hope to know and find something new and good things about cycling and share it with you. Go 1de! Stop Dreaming! Do Something! 1deisme..
BB tq for your neverending support..

2 comments:

  1. haha...
    so..its MR J...my third madu...after your ur
    40d and Jebej.

    Nvm...this kind of madu...i can deal with.. :)

    go wandi..go wandi...go wandi !

    nak tau sumthing tak? saya tak survey lagi kedai tuh...uhuk2...jgn la marah..

    ReplyDelete
  2. wei wand... aku ada jmpe kedai basikal jepun kat area impian emas... tunang aku ckp beskal tu boley lipat2.... g la sebey....

    ReplyDelete